ای داد

این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ای داد

این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

محمد اصفهانی : آهنگ غوغای ستارگان+متن زیبای ترانه


 

دانلود آهنگ غوغای ستارگان

 




 متن ترانه ی بسیار زیبای غوغای ستارگان

امشب در سر شوری دارم امشب در دل نوری دارم
باز امشب در اوج آسمانم باشد رازی با ستارگانم
امشب یکسر شوق و شورم از این عالم گویی دورم
از شادی پر گیرم که رسم به فلک سرود هستی خوانم در بر حور و ملک
در آسمانها غوغا فکنم سبو بریزم ساغر شکنم
با ماه و پروین سخنی گویم وز روی مه خود اثری جویم
جان یابم زین شبها
ماه و زهره را بطرب آرم از خود بی خبرم ز شعف دارم
نغمه ای بر لبها
امشب در سر شوری دارم امشب در دل نوری دارم
باز امشب در اوج آسمانم باشد رازی با ستارگانم
امشب یکسر شوق و شورم از این عالم گویی دورم

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 14:11 http://persia-music.com/

با سلام
وبلاگ بسیار زیبا و مفیدی داری
سایت ما آماده تبادل لینک با شماست
لطفا سایت ما را با نام " دانلود آهنگ جدید " لینک کنید و اطلاع دهید
دانلود آهنگ جدید : http://persia-music.com/
با تشکر

سلام
چون کامنت بدون بازدید از سایت و به صورت گروهی درج شده این وبلاگ هیچ تمایلی به تبادل لینک با شما ندارد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد